2000-16

2003 — Пивара Скопје создава нов пивски бренд „Горско“, придружен со пораката „твое пиво – твој начин“. Наскоро меѓу пошироката популација ќе стане познато како едно од омилените „работнички пива“.

19 мај 2003 – ќе биде запаметен во историјата на Компанијата како датум на кој беа пуштени новите супермодерни постројки за производство на пиво, безалкохолни пијалаци и вода, во што беа инвестирани 55 милиони долари. Со ова, Пивара Скопје го зголеми производството на своите пивски брендови СКОПСКО и Горско и на безалкохолните пијалаци од палетата на Coca-Cola за дополнителни 100 милиони литри.

2007 – 2014 — Излегува новото интерно пиварско списание „Засекогаш заедно“, кое ја продолжува и надополнува традицијата на списанието „Пиварски збор“ од доцните `60-ти години.

2009 — Пивара Скопје добива признание за квалитет од The Coca-Cola Company, со кое беше прогласена за компанија која ја произведува најдобрата Coca-Cola во светот. Компанијата го доби истото признание во 2013 година, со што се потврдува квалитетната работа и посветеност, вбројувајќи се во ретките компании во светот кои се закитија со ова значајно признание.

2011 – Во употреба се пушта првата иновативна Станица за биотретман на отпадни води во Македонија, инвестиција вредна речиси 3 милиони евра сопствени средства на компанијата. Станицата придонесува за унапредување на екосистемот, но истовремено овозможува и ефективна заштеда на вода и енергија.

СПОДЕЛИ: facebook twitter linkedin

Полна чаша на Instagram